2014/01/21

Joululahjoja, ja vaan vähän myöhässä

Helllouu,
ja anteeks. Mä oon ihan mahdottoman saamaton:D tätä seuraavaa postausta oon kirjottanu tapaninpäivästä asti, hups. Tuntuu vaan että kun en saanu sitä aikaseks joululomalla, niin nyt on niin kamalasti kiireitä että aika ei vaan riitä. Mutta nyt yritän olla ahkera ja julkaista tän joululahjapostauksen sekä pienen kooste-postauksen alkaneesta vuodesta 2014 !:) Mutta nyt niihin joululahjoihin.

Sain ihan mahtavia joululahjoja, ja olin vissiin ollu superkiltti koska sain niin paljon lahjoja:) Pakko sanoa että mulla on huikeen ihana perhe, sukulaiset ja ystävät <3

Äitiltä ja iskältä saatiin Mandin kanssa kaks vähän isompaa yhteistä lahjaa, eli:
- Cupsolo-keitin ja hirrrveesti kaakao-kapseleita
- Karaokelaite ja tietenkin siihen pop-klassikoita
- mummolta ihana emaalinen muumi-muki kaakaon juontiin (siis mulle, ei meille molemmille:D)
- Vaaleanpunainen velour-asu <3
- Juomapullo
- Christina Aguilera: Royal Desiree -hajuvesi
- Yliviivaustusseja
- Vihkoja (voiko oikeesti olla mitään hyödyllisempää koulun kannalta? söpöt vihkot niin pelastaa tylsät päivät, samoin kun raikkaat tussivärit!)
- Leffoja: Les Miserables, Up In The Air, Revolutionary Road
(yks mun lempileffa ja kaks mun lempinäyttelijää <3)
 
- Burberry Brit: hajuvesi ja vartalovoide
- Adidas: Saippua ja deodorantti
- Valokuva minusta ja kahdesta serkkutytöstä (aww, tämä lahja sulatti minun sydämen täysin<3)
- Kauneus&terveys -lehti
- Teemuki ja suklaata
- Haisuli-heijastin
- Fleece-huppari
- Pörrösukat
- Sulkapallomaila (<3)
- Reenikassi
- Lahjakortti paikalliseen kirjakauppaan
- Lahjakortti kasvohoitoon
- Suklaata 
Ja leffat jotka tähän perheeseen paljastu paketeista:
-Juoppohullun päiväkirja (isin)
- Rölli ja kultainen avain (isin:D)
- Itse ilkimys 2 (Minun ja Mandin)
- Monsterit ja Yliopisto (Mandin)
- Jacke Björklundin stand up -show (kaikkien)
- nii ja toi pop-klassikoita 6 -karaoke

Eli sellasia lahjoja tänä vuonna:)

<3: Emilia
ps. aattelin että voisin heti tän postauksen jälkeen yrittää postata sen seuraavan,
 katotaan onnistunko!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti